Wat is Biopulse Microneedling Threatment?

Bij deze behandeling wordt de BioPulse behandeling gecombineerd met Microneedling. De effectiviteit en extra collageen-opbouw wordt tijdens deze combinatie met 50% verhoogt, waardoor er in kortere tijd intensievere resultaten behaalt kunnen worden.

BioPulse versterkt de werking van de Microneedling behandeling, en zorgt voor essentiële toename van zuurstof in de huid. Hierdoor kan er meer collageen aangemaakt worden. Collageen kan alleen aangemaakt worden in combinatie met zuurstof, en als er voldoende brandstof voorhanden is (vitamine A en C). Beide vitaminen worden aangebracht tijdens deze behandeling.

Belangrijk voor thuis

Vermijd contact met de huid, Probeer niet met de handen aan de huid te komen i.v.m. de overdracht van bacteriën.

Gedurende 24 uur kunt u geen huidverzorgingsproducten gebruiken vanwege het risico op een allergische reactie. Dit geldt ook voor make-up. U kunt alleen op ons advies speciale producten gebruiken.

Na 24 uur kunt u weer uw huidverzorgingsproducten en/of make-up gebruiken. Gebruik dagelijks een zonnefactor.

Reinig uw gezicht gedurende 24 uur alleen met lauw water. Vermijd zeep of andere reinigingsproducten.

Vermijd gedurende 24 uur sporten, fysieke inspanningen en sauna (vanwege zweten). Vermijd tevens zwemmen en het nemen van een bad (vanwege bacteriën). Na min. 6 uur kunt u wel douche, zolang u het stromen van zeepwater over het zicht vermijdt.

Vermijdt de zon(nebank). Uw huid is herstellende, en daardoor gevoelig voor de schadelijke UV-straling.

Drink gedurende 24 uur min. 2 liter water.

Waaruit bestaat de behandeling?

Reinigen

Verwijderen van onzuiverheden

Shape van de wenkbrauwen (modelleren van de wenkbrauwen en eventueel verven)

Microneedling  (20 – 30 minuten)

Vitamine C behandeling

BioPulse masker (45 minuten)

Dagverzorging

Thuisadvies

Behandeling kan niet bij:

Overgevoelighied voor ingrediënten van BioPulse Therapy

Zwangerschap of lactatie

Geïrriteerde huid

Huidinfectie of schimmelinfectie (ook koortslip)

Actieve acne

Actieve rosacea (herkenbaar aan de rode bultjes)

Eczeemplekken

(Huid) Kanker

Open wonden of zweren

Bloedstollingsproblemen

Voor wie is de behandeling?

Rimpels en fijne lijntjes

Verlies van elasticiteit, verslapte gezichtscontouren

Pigmentvlekken /ouderdomsvlekken

Zonbeschadigde huid